Siste oppdateringer

Siste oppdateringer

INNHOLD: 
– Siste oppdatering
– Berørte forestillinger
– Tilleggsinformasjon (hente ut billetter, innlogging på Ticketmaster osv.)
– Refundering

SISTE OPPDATERING: 26.08.21:
Vi spiller forestillinger med begrensninger og følger fremdeles krav til smittevern. 
Hold deg oppdatert på dine billetter!
Husk å sjekke mail og søppelpost for oppdateringer. 

Vi opplever at flere mail-leverandører har oppdaterte GDPR-regler, og at mail dermed ikke alltid kommer gjennom til alle billettkjøpere. 
Du finner alltid oppdaterte billetter inne i din bruker i Ticketmaster. 
Det er kun disse billettene som er gyldig på forestilling. 
Sørg for at du har oppdaterte billetter. Vi ber alle som printer ut billetter om å printe disse så sent som mulig, helst samme dag som forestillingen. 

Problemer med innlogging i Ticketmaster? 
Om du har problemer med å logge inn på din brukerkonto hos Ticketmaster, eller trenger hjelpt til å finne dine billetter trykk her for mer informasjon og veiledning.  

For andre henvendelser send mail til Chat Noir: billetter@chatnoir.no


BERØRTE FORESTILLINGER: 

BJARTE HJELMELANDS «JA» 
Vi setter opp nye forestillinger med Bjarte Hjelmeland i oktober 2021. 
Alle billettkjøpere har blitt kontaktet på mail. Husk å sjekke søppelpost. 
Har du ikke mottatt mail fra oss? Ta kontakt med billettluken på mail (billetter@chatnoir.no) 
Se nederst på denne siden for tilleggsinfo om billetter

12 GODE RÅD m/Antonsen og Tufte Johansen: 
Vi spiller forestillingen 12 gode råd i September 2021. 
Alle billettkjøpere har blitt kontaktet på mail. Husk å sjekke søppelpost. 
Har du ikke mottatt mail fra oss? Ta kontakt med billettluken på mail (billetter@chatnoir.no) 
Se nederst på denne siden for tilleggsinfo om billetter

Pernilla Wahlgren har hybris: 
Forestillingen er flyttet til Sentrum scene.
Ta kontakt med Ticketmaster dersom du har spørsmål om forestillingen. 

Hanne Boel – Between Dark and Daylight: 
Denne forestillingen er flyttet til 27. oktober 2021 kl. 19:30
Se nederst på denne siden om hvordan du laster ned oppdaterte billetter. 


Silya and the Bad Santas: 
Forestillingene 4. og 5. desember 2020 er flyttet til samme klokkeslett 17. og 18. desember 2021. 
Alle billettkjøpere har blitt kontaktet på mail. 
Se nederst på denne siden for tilleggsinfo om billetter og hvordan du laster ned oppdaterte billetter. 


Julesanatoriet m/Bjørnov og Slaattsveen: 
Forestillingene har blitt flyttet til desember 2021, 1 år frem i tid, og alle billettkjøpere har blitt kontaktet. 
Se nederst på denne siden for tilleggsinfo om billetter og hvordan du laster ned oppdaterte billetter. 


Vel møtt igjen – en hyllest til The Monn Keys: 
Flyttet til 27. og 28. mars 2022. Alle billettkjøpere har blitt kontaktet på mail. 
Se nederst på denne siden for tilleggsinfo om billetter og hvordan du laster ned oppdaterte billetter. 


Det Betales
Flyttet til 26. september 2021, kl. 19:30
Se nederst på denne siden for tilleggsinfo om billetter og hvordan du laster ned oppdaterte billetter. 


TILLEGGSINFO TIL ALLE BERØRTE FORESTILLINGER: 

Jeg har fått ny dato til min forestilling:
Har du fått nye billetter til en ny dato ber vi deg oppdaterte dine billetter ved å logge inn i Ticketmaster, og laste de ned derfra. Dette gjøres på følgende måte:

1. Logg inn på din bruker på Ticketmaster
2. Trykk på «Vis kommende arrangementer»

Her vil billettene dine komme opp med korrekt dato.

Hent ut dine e-billetter: 
Du kan hente dine e-billetter på 3 måter. 
Du må gjøre en av følgende før du kan delta på arrangementet: 

  1. E-post vedlegg: Print vedlegget og ta med deg billettene til arrangementet. 
  2. E-billetter: Last ned e-billettene dine fra din brukerkonto på en mobil enhet. 
  3. Offisiell App: Last ned Ticketmaster app’en og se billettene på en mobil enhet. 

Den nye datoen passer ikke: 
Dersom den nye datoen du har fått tildelt ikke passer, vil vi så langt det lar seg gjøre, bytte til ny dato, men ikke mindre enn 30 dager før forestilling. 
For å bytte dato må du kontakte Chat Noir direkte på billetter@chatnoir.no
Se etter andre datoer som kan passe for deg ved å søke opp din forestilling i søkefeltet på: Ticketmaster.no
Her vil du se oppdatert informasjon om datoer og tilgjengelige billetter hos oss. 
Send oss mail med ny ønsket dato, gjerne flere forslag om mulig. 
Obs. Du skal ikke her kjøpe nye billetter. Bruk kun Ticketmaster for å sjekke tilgjengeligheten. 

Problemer med innlogging? 
Om du har problemer med å logge inn på din brukerkonto hos Ticketmaster, eller trenger hjelp til å finne dine billetter trykk her for mer informasjon og veiledning.  

 

Refundering: 

Les om de forskjellige måtene for refundering under:

Du som har kjøpt billett(er) via Ticketmaster:
(Dette gjelder også om du har fått en betalingslink fra billettluken på Chat Noir)
 
Dersom du har kjøpt billett(er) via Ticketmaster på nett, via tlf. eller mail (gjelder også betalingslink via Chat Noir) må du benytte deg av dette skjemaet:
Trykk her for å komme til skjemaet

Basert på opplysningene vil Ticketmaster finne din ordre og riktig sum de skal refundere.
Det er stor pågang på dette i hele landet, og det kan ta noe tid før pengene er på konto.
Mer info om deres retningslinjer samt info om betaling med gavekort står på deres hjemmesider:
Info om avlyst arrangement hos Ticketmaster.

Det er enorm pågang fra hele landet hos Ticketmaster, og det kan derfor ta opptil 60 dager før din refusjon behandles.

Dersom det oppstår utfordringer kan du kopiere og lime denne fullstendige linken inn i din nettleser for å komme til skjemaet: https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360000715054


Dersom du har kjøpt og betalt billett(er) i billettluken på Chat Noir:

Dersom du har betalt billettene i vår billettluke enten med kort, gavekort (spesifikt til bruk på Chat Noir) eller via faktura fra oss, gjelder ikke betalingslink fra billettluken, må du sende inn opplysninger med kontonummer og fullt navn på eier av oppgitt konto. Svar på denne mailen eller legg ved bestillers kontaktinformasjon og hvilken forestilling det gjelder. 

Dersom du har kjøpt og betalt billett(er) via andre kilder ber vi deg ta direkte kontakt med dem. Eksempelvis www.showpakker.no eller andre former for tilleggspakker (middag, hotellrom m.m.).

Har du ikke betalt for billettene og kun har en billettreservasjon vil denne bli kansellert og en ny reservasjon må opprettes. Kontakt billettluken på billetter@chatnoir.no for detaljer eller betaling.

Må jeg fylle ut og sende skjemaet? 
Svar: Ja, det er enorm pågang hos Ticketmaster og alle må derfor fylle inn et kort kontaktskjema for å få refundert.
Du kan trykke på ordet kontaktskjema for å komme direkte til skjemaet. 
Det kan ta opptil 60 dager før du får svar på dette skjemaet. 
Mer info om skjemaet og forsikring via Ticketmaster her: Trykk på denne linken for mer info


Billettforsikring: 
Dersom du har forsikret dine billetter kan du lese vilkårene her


Dersom du har andre spørsmål eller henvendelser ber vi deg ta kontakt med oss på mail til: billetter@chatnoir.no
Alle billettkjøpere har blitt/blir kontaktet på mailen billettene er registrert på. 
Vi opplever dessverre at flere mail-leverandører har oppdaterte GDPR-regler og at vi derfor ikke når gjennom til alle.

Det er stor pågang og det kan derfor ta noe tid før du får svar. 

 

Bytte av dato:
Chat Noir bytter ikke billetter dersom det er mindre enn 30 dager til forestillingen du har billetter til.