Refundering

Refundering: 

Les om de forskjellige måtene for refundering under:
Ved refundering refunderes kun selve billettprisen og ikke serviceavgift, leveringsavgift og evt. andre booking- og administrasjonsavgifter.

Du som har kjøpt billett(er) via Ticketmaster:
(Dette gjelder også om du har fått en betalingslink fra billettluken på Chat Noir)

Dersom du har kjøpt billett(er) via Ticketmaster på nett, via tlf. eller mail (gjelder også betalingslink via Chat Noir) må du benytte deg av dette skjemaet:
Trykk her for å komme til skjemaet

Basert på opplysningene vil Ticketmaster finne din ordre og riktig sum de skal refundere.
Det er stor pågang på dette i hele landet, og det kan ta noe tid før pengene er på konto.
Mer info om deres retningslinjer samt info om betaling med gavekort står på deres hjemmesider:
Info om avlyst arrangement hos Ticketmaster.

Det er enorm pågang fra hele landet hos Ticketmaster, og det kan derfor ta opptil 60 dager før din refusjon behandles.

Dersom det oppstår utfordringer kan du kopiere og lime denne fullstendige linken inn i din nettleser for å komme til skjemaet: https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360000715054


Dersom du har kjøpt og betalt billett(er) i billettluken på Chat Noir:

Dersom du har betalt billettene i vår billettluke enten med kort, gavekort (spesifikt til bruk på Chat Noir) eller via faktura fra oss, gjelder ikke betalingslink fra billettluken, må du sende inn opplysninger med kontonummer og fullt navn på eier av oppgitt konto. Svar på denne mailen eller legg ved bestillers kontaktinformasjon og hvilken forestilling det gjelder.

Dersom du har kjøpt og betalt billett(er) via andre kilder ber vi deg ta direkte kontakt med dem. Eksempelvis www.showpakker.no eller andre former for tilleggspakker (middag, hotellrom m.m.).

Har du ikke betalt for billettene og kun har en billettreservasjon vil denne bli kansellert og en ny reservasjon må opprettes. Kontakt billettluken på billetter@chatnoir.no for detaljer eller betaling.

Må jeg fylle ut og sende skjemaet?
Svar: Ja, det er enorm pågang hos Ticketmaster og alle må derfor fylle inn et kort kontaktskjema for å få refundert.
Du kan trykke på ordet kontaktskjema for å komme direkte til skjemaet.
Det kan ta opptil 60 dager før du får svar på dette skjemaet.
Mer info om skjemaet og forsikring via Ticketmaster her: Trykk på denne linken for mer info

Billettforsikring: 
Dersom du har forsikret dine billetter kan du lese vilkårene her.

Dersom du har andre spørsmål eller henvendelser ber vi deg ta kontakt med oss på mail til: billetter@chatnoir.no
Alle billettkjøpere har blitt/blir kontaktet på mailen billettene er registrert på.
Vi opplever dessverre at flere mail-leverandører har oppdaterte GDPR-regler og at vi derfor ikke når gjennom til alle.

Det er stor pågang og det kan derfor ta noe tid før du får svar. 

 

Bytte av dato:
Chat Noir bytter ikke billetter dersom det er mindre enn 30 dager til forestillingen du har billetter til.